STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Lednové změny

22.01.2011 10:21

Po vánočním přídělu recenzů a záznamů jsem se trochu odmlčel. To víte, práce je hodně, školy ještě více. Jsem zapisovatelem a správcem stránek HNHRM Nejdek, takže to je další příděl a příští týden mě ještě nejspíš čeká podpis smlouvy na hvězdárnu jako korektor, či o co má vlastně jít já ještě ani pořádně nevím.

Nicméně jste si snad všimli, že jsem na Vás nezapomněl. Jaké změny nastaly?:

  • stránky mají nový vzhled. Zima postupně mzí, tak jsem nám hodil design do černa. V létě možná přijde jiná barva, takhle na tom pozadí ale aslespoň všechno vynikne, jak má. Jediným problémem je neustálá změna barvy písma :D .
  • přibylo několik málo recenzí
  • knihy: teď nevím, ale nejspíš žádné nepřibyly. No škoda, nicméně, kdyby jste náhodou nečetli, tady máte odkazy na Kuře melancholika a Poldíka Rumaře.
  • filmy:

Tak to vidíte: já se bál, že toho bude málo a zatím toho za ten ještě nedokončený leden je poměrně dost, co? Snad jste spokojení, i já jsem rád za Vaše návštěvy a jen tak dále...:)

Share |