STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Těšte se :)

12.12.2010 10:34

Nebojte se, nezapomněl jsem na vás. Nezapomněl jsem na své stránky ani návštěvníky. Mám teď mnoho práce, co se školy týče a tak všeho kolem. Však to znáte. Vánoční shon se dotkl i mě, a přestože většinu dárků, až na dva, mám koupené, v téhle něvánoční atmosféře se mi nedaří nic jiného, než pracovat, abych nemusel příliš přemýšlet, jinak by mne to mohlo stát i ty poslední zbytky nezdravého rozumu, co mi v mysli zbývá.

Každopádně, abych vám dokázal, i když tomu i tak nemusíte věřit, že jsem nezanevřel a pilně pracuji, trošku vás navnadím:

za pouhých 12 dní jsou Vánoce, Štědrý den, a já pro vás mám přichystané dárečky. Ani, skutečně. Nevím, jestli vám to mám prozrazovat, ale možná to neuškodí, neřeknu-li nic konkrétního. Přijde nepřeberné množství nových záznamů ke knihám. Většinou sice půjde o starší záznamy, tedy pouze deníky, ale přesto myslím, že více než obstojně zaplní mezeru, která nás zde straší. Také pro vás mám dárek ve formě nové recenze. Dále věřím, že během vánočních svátků přijde několik filmových recenzí a buď na Štědrý den nebo na Nový rok mám přichystané ještě jedno překvápko. Zda vás potěší, netuším, ale je vážně užitečné a mohu jej ještě dobře využít, zneužít, čo co chcete :D

A na Nový rok se můžete těšit na PF a výroční zprávu, kdy zhodnotíme tenhle předešlý rok a lehce nahlédneme, alespoň v předpovědích, co nás čeká v roce následujícím. Takže vězte, že jsem na vás ani sebe nezapomněl a stránky běží dál, jen tak trochu skrytě a já si jako myška střádám překvapení nad překvapení, abych vám poté také něco malého, ve formě textíků (těšit se také můžete na novou zásobu mých povídek) mohl darovat...

doufám, že se na to už těšíte :)

Share |

Diskusní téma: Těšte se :)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek