STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

druhá polovina července a první polovina srpna

14.08.2010 10:13

Po menší pauze, kdy jsem část července naíc trávil na Slovensku objížděním svých příbuzných a známých, jsem se vrátil zpět a pustil se do napsání několika filmových recenzí. Jak jsem tak pročítal ty staré a nyní nové, čímsi se liší, zdají se mi v čemsi lepší než předcházející. Nejspíš faktem, že dříve jsem recenze psal pouze na základě subjektivního hodnocení bez ohledu na herecké výkony a hledání chyb, které k hodnocení bezpodmínečně patří. Ještě než jsem odjel na Slováč se mi taky podařilo (díky bohu) sepsat několik málo zajímavostí. Sice pořád nemám hotovou práci na Nostradama, kterou slibuji, zatím jsem přečetl pouze jednu knihu a sepsal proroctví, na jejichž základě se tady poté pokusím osvětlit, proč jim věřit a proč jim naopak také nevěřit, neboť na téměř každé internetové stránce nebo knize je pouze jeden pohled, buď že jim musíme na stoprocent věřit nebo si naopak myslet, že se jedná o hlouposti.

Tak teď se tedy podíváme, co nového se na mých stránkách objevilo od druhé poloviny července:

Filmové recenze:

Sunshine - tak trochu komorní sci-fi příběh, který se ale od těch klasických odlišuje svou zajímavou atmosférou a úžasným hudebním doprovodem

Den, kdy se zastavila Země - remake slavného snímku z padesátých let. Na první zhlédnutí možná ne tak dobré, ale na druhé a třetí výborně = začnete hledat jemnější nuance

Marley a já - rodinná komedie, která se sice nejspíš příliš nedrží své knižní předlohy, ale pro ty, kteří ji nečetli půjde o báječný a odlehčující film

Špinavý Joe - Šílený film, na který jsem od jeho prvního zhlédnutí před lety nezapomněl. Vážně se v něm vcelku zasmějete a dobře pobavíte

500 dní se summer - nezávislý romantický film, které nejede v kolejích klasických klšé a jeho dialogy jsou naprosto přirozené

X-men origins: Wolverine - prequel série x-menů, nyní pouze o Wolverinovi a jeho drápech

V - remake slavného seriálu z padesátých let o mimozemské invazi

 

zajímavosti:

Teorie vzniku života - o vzniku života z biologického pojednání; jen krátký úvod do teorií

Poušť  -krátké pojednání o pouštích, kalsická fakta

Share |