STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Moje první stokoruna

14.07.2009 10:06

Dneska jsem si jel do Karlových Varů pro svoji první stovku vydělanou pomocí psaní. Za článek element6.webnode.cz/news/jeden-den-na-filmovem-festaku/, jsem získal stokorunovou odměnu. Spočítal jsem si, že do Varů projedu padesátku a padesátka se mi tak vrátí, takže byste si možná řekli, že to nemá ani moc velkou cenu tam jezdit, ale jde o citové důvodu. Možná jsem sentimentální, ale tahle první stokoruna pro mě hodně znamená. Dává mi důkaz, že na tom s psaním možná tak špatně nebudu a do budoucna bych své „dovednosti“ mohl nějak využít.

Panečku, já měl radost, když jsem své jméno spatřil v novinách. Docela šok. A tak jsem se rozhodl, že by nebylo nijak marné, pokračovat v psaní. Prozatím si to ale nechám až na dobu, kdy budu chodit do školy. Pak si alespoň peníze mohu vyzvedávat a neutrácet přitom za autobus.

Tuhle svoji první stovku si uschovám, je to moje vůbec první finanční odměna za psaní a její význam je pro mne nedocenitelný.

Share |

Diskusní téma: Moje první stokoruna

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek