STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

první polovina července

11.07.2010 11:06

Pomalu se začínáme rozjíždět? No, doufám, že se mi během letních prázdnin podaří trochu zaplnit prázdné místo, kterým tyhle stránky disponují a na Vaše přání, obsáhnout zde více zajímavostí, jsem vložil několik recenzí (to není moc k věci, že?), ale také samozřejmě k dnešnímu dni také dvě zajímavosti. Tak se tedy podívejme na některé novinky a lehce si je představme:

Recenze:

Možná, možná ne - Robert Fulghum - Další kniha od R. Fulghuma, v mém pořadí teprve druhá, ale zaujala mne a myslím, že je výborným lékem na šedé dny

Malý princ - Antoine de Saint - Exupéry - klasika pro děti i dospělé...v každé débě má každé generaci, co nabídnout: dětem pohádku, na níž nezapomenou, dospělým pak moudra, která si musejí připomenout

Vzdušné vidiny . František Gellner - další sbírka poesie, co toho mála, co jsem z poesie četl. Básně mi nikdy nešly moc dobře pochopit, ovšem jako občasné zpestření nemusejí být nutně špatné...navíc se jedná o doporučenou četbu

Tři kamarádi - Erich Maria Remarque - přečetl jsem to na doporučení své kamarádky a nelitoval jsem. Příběh o lásce v zajetí války. Ale žádný příběh z fronty, z granátů a podobně. Tohle je příběh nadčasový, plný něhy a lásce předem předurčené k zániku

Petr a Lucie - Romain Rolland - možná až trochu naivní láska dvou dospívajících dětí. Nějak se mi stalo, že jsem četl dvě válečně-romantické knihy za sebou a tak jsem se neubránil porovnání. Ale i tak rozhodně doporučuji. Příběh doporučovaný na zákaldních i středních školách. Příběh s koncem jako Romeo a Julie

 

Zajímavosti:

Sea launch - raketodrom, dříve šlo o ropnou plošinu

Planeta Phaeton (Faena) - něco málo z tajemného vesmíru. O neznámé planetě, skýtající vlastní příběh...možná pravdivý, možná ne...rozhodnutí nechávám na vás, já pouze předkládám výsledek svého pátrání

Share |