STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Říkám ne, děkuji

03.07.2009 08:12

Až si příště budu zase nechávat dělat internet, připomeňte mi, ať si ho nenechávám „montovat“ od firmy https://nejdek.net/.  Jejich internetové stránky sice vypadají dobře, zvláště ten měsíc u mraku, ale věřte mi, to je asi tak všechno, co je na nich dobré. Možná by se ještě něco našlo, a sice neomezenost stahování a také rychlosti. Nedá se ale mluvit o absolutní neomezenosti. Někdy, a že se to stává poměrně často, jsem omezen odpojením internetu a správce sítě vám ani neoznámí, že jste bez šťávy. Jak mám potom já, naprostý laik, zjistit, zda je chyba na mé straně nebo na jejich? Ve všech případech, na které si pamatuji, byla chyba u nich. Náš“ správce“, nevím, jak jinak ho nazvat, pan Mareš nám ani nezavolá, aby řekl, že hlavní „přívod“ je u naší sousedka, která si uráčila odjet pryč, všechno vypojit a my se tudíž ocitli bez internetového bohatství. A do vší té nádhery, když přijel, aby se nás zeptal, jestli nechceme celé to složité zařízení dát k nám a my odmítli s důvodem, že jedeme na dovolenou a tudíž bychom to také odpojili a ostatní by tak byli bez šancí připojit se k internetu, nás odbyl slovy, která zněla přibližně takto: „U vás to je bezpředmětný. To je jasný, že k vám to nedáme!“ Tohle je jednání, kterého se uživatel dočká od někoho, komu platí internet a komu tak lezou do kapsy naše peníze? Tohle je jednání člověka, jehož bych dokázal rozmáznout jediným článkem či udáním na pracovní úřad s odůvodnění, že lidem, kteří mu pomáhali s přístavbou domku, dosud nezaplatil za práci?

Za prvé netuším, proč máme tak šiblý internet a všechno máme dohromady a ne zvlášť, jako to mají jiné firmy. Tak si aspoň každý může opravit to své a neptat se sousedů, zda jim internet funguje.

A za druhé mi nejde do hlavy, proč jsou lidé takoví ignoranti. Hrají si na počítačové inteligenty a přitom, když jim dáte spravit počítač, zmrví vám, co se dá. Router, který je pro leckterého jiného dost jednoduchý na seřízení, vám dá neoddělaný a navrch taková třešnička na dortu: nefungoval mi harddisk. Koupil jsem si 320 SATA II. Je sice hezký, že výše zmíněný „pán“ ho zapojil, ale už není tak moc hezké, že fungoval jen nějaký ten měsíc. Pak opět nefungoval, znovu jsme mu ho dali, aby to všechno dal nějak do kupy a co myslíte? Všechno fachalo jen asi měsíc. Voláme mu, co jako s tím, do toho nám právě nešel ani ten router. Prý, že přijede za 500 kč. Sakryš, to je drahota. On ani neví, co tomu je a už chce peníze. Zavolali jsme tedy panu Sýkorovi. Ten přijel, dal všechno do kupy tak, že to teď běží celkem bez problémů a chtěl jenom stovku. Dali jsme mu dvě. Ale vidíte ten rozdíl? Tu diferenciaci povah? Na jedné straně stojí „agresivní jedinec“, který jen přemýšlí, jak vás přečůrat a ještě k tomu vypadat jako frajírek, který zblajznul všechnu boží moudrost. A na straně druhé máme celkem obyčejného normálního člověka, který si na nic nehraje…

Až si tedy příště rozhodnu pořídit internet, už ne od společnosti nejdek.net, kde peníze jsou vše, kdežto blaho uživatelů je jim ukradené. Říkám, ne děkuji a počkám si, až přijdou za 14 dní vyzkoušet ten nový internet od O2.

Share |

Diskusní téma: Říkám ne, děkuji

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek