STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Státní? Ano či ne?

09.05.2009 10:35

Jako student je samozřejmě jednou z mých povinností sledování vývoje státních maturit. A vidina toho, že mne mají čekat již za pouhé dva roky není nikterak uklidňující. O to více, je pobuřující, že stále není jisté, zda skutečně státní maturity přijdou. Přestože jsou určité osnovy hotové a vzorové úlohy jsou již rozesílány pedagogům po celé České republice, najednou se zjistilo, že na dokončení maturitních plánů nebudou peníze. Copak tohle nevěděli už předtím? Neumí si to spočítat? Nejprve si přeci musím zjistit, jestli na mám dostatek financí. A jestliže ne, pak své plány odložím do doby než potřebné peníze někde získám. Jak k tomu teď přijdou ročníku letošních třeťáků, kteří příští rok, tedy 2010, mají maturovat? Čeká je normální klasická maturita nebo státní? Jsou připravovány na státní, ale také se může stát, že ty nakonec nebudou a oni se tak musí doučovat na maturity klasické. To bude pěkný bordel. Sám jsem zvědav, jak to dopadne. Odpověď na otázku, zda státní maturity budou, či nikoli, by její tvůrci měli ohlásit co nejdříve. Mne maturita čeká v roce 2011 a je možné, že nakonec můj ročník bude ten, který státní maturity započne, pokud to nebude třeba ale také až ten v roce 2012. Kdo ví? Všichni čekají na vyjádření, jak tenhle případ nakonec dopadne. Jestli vůbec nějak dopadne.

Share |

Diskusní téma: Státní? Ano či ne?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek