STRÁNKA PŘESMĚROVÁNA NA:

ROMAN KRÁSA.EU

Změny říjen

31.10.2010 16:38

Myslím, že bych Vás měl upozornit na pár změn, které tady proběhly. Zajisté si jich nešlo nevšimnout, neboť jsem je ani předem neoznámil. Ano, nejprve došlo ke změně designu za zimní, ale jak nyní vidíš, nastala další změna. Uvědomuji si, že se blíží zima, že bych měl dát nějaký nový skin. Prozatím jsem však použil tenhle. Možná to je lepší, proč se v zimě nedívat na zeleň a nepřipomenout si teplé dny? Když tak se k tomu můžete vyjádřit v diskuzi pod článkem. Také jsem udělal pár nových bannerů. A jak jste si zajisté všimli: na hlavní stránce na Vás bliká upozornění o novinkách, které jsem na stránky dal. K tomu se také můžete vyjádřit, ať vím, zda tuto změnu vítáte, nebo Vám připadá rušivá a byly byste rádi, kdyby zmizela?

Navíc jsem povyhazoval všechny možné obrázky, některé možná ještě zůstaly, které jsem z internetu stáhhnul a vložil na tyhle stránky. Proč jsem se uchýlil k tak radikálnímu činu? :D z jednoho prostého důvodu: možná stárnu, ale byl bych vskutku nerad, kdyby mi jednoho dne přišla domů obálka, že mám zaplatit pokutu 20 tisíc korun za jeden malý obrázek. A tady těch obrázků bylo až příliš a asi bych se nedoplatil. Pokud zde já prosím čtenáře, ať neporušují má autorská práca, nejspíš bych je v tomto případě také neměl porušovat. Doufám, že mi rozumíte ;)

Děkuji a komentujte, hodnoťte a čtěte, co zde najdete...prozatím přeji příjemný večer :)

Share |

Diskusní téma: Změny říjen

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek